VILL HA!!!!

Här är de senaste sakerna som jag blivit störtförälskad i och bara MÅSTE ha, inom 6 månader=P.


39:- Ikea, helt underbar spegel, vi hade en sån när jag bodde i Spanien.


färgglada koppar från Indiska fö 49,50:- st


79,50 :- Indiska, sån här vill jag ha flera stycken av i olika storlekar och färger.


79,50 :- Indiska, praktiskt låda.


99:- Indiska, älskar den


149:- Indiska, helt underbar lampa.


199:- Indiska, jätte söt fågelholk att ha på balkongen.


199:- Indiska, jätte fint uppläggningsfat.


1250:- Dualit, den absolut snyggaste vattenkokare jag sett.


139:- Bagaren och Kocken, te, det finns massa olika sorter.


1990:- Bagaren och Kocken, okej, lite dyrt för en radio, men kom igen, har ni sett snyggare?


199:- Bolagret. Min framtia köksklocka!!!!

Japp, då får vi se när jag köper de olika sakerna.
Jag säger till när jag vinner på lotto.


 


kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0