Storstädning på G

mamma flyttade nyligen till nytt hus. Och eftersom både hon och hennes man jobbar heltid och är 50+ så tänkte jag hjälpa till lite. Jag älskar ju sånt här.
Jag har börjat med att spackla gästrummet. Sådana fruktansvärda väggar där inne. Rosa, glittriga stjänor. Fruktansvärt!

Jag har lyckats vända på dygnet helt åt fel håll, så jag tänkte stanna uppe tills dom gått till jobbet och sen sätta igång på riktigt. Min pojkvän kommer nämligen hit på torsdag så jag vill vara hyfsat klar med övervåningen tills dess. Den är lite bortglömd, eftersom mamma och hennes man aldrig hänger här.
Vardagsrummet här på övervåningen är däemot ganska så fixat. mammas man har lagt golv och tapetserat om. men det är inget på väggarna och står lite kartonger lite här och där.


lite dålig bild kanske, men här inne sover jag iaf i två månader! det e inte OK.

Jag ska kolla på en film och sen borde klockan vara tillräckligt mycket.

BTW, mammas man ska lära mig lägga golv och tapetsera!!!! =) kan vara bra träning tills jag ska fixa mitt egna sedan.

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0