Grönt är skönt!

Det blev aldrig någon tapet. Vi kom på att fondtapet med massa mönster blir för mycket i ett litet rum. Så istället bestämde jag och mor att jag skulle måla en vägg i en mörkare grön nyans och resten i en ljusare grön nyans.
Men all förberedelse som jag gjorde innan var ändå nödvändig. Förutom att jag inte hade behövt ta bort listerna. Men det spelar inte så stor roll ändå, för vi ska byta golv med. Därför har jag inte heller brytt mig om att täcka golvet.


Efter ett lager, som ni ser så lyser dom fruktansvärda stjärnorna fortfarande igenom. suck...


dumma stjärnor....

Jag ahr nu målat ett lager till, ett jockt lager, och stjärnorna är äntligen borta!!!
Jag har dessutom börjat med den andra färgen.

kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0